Bali - Sanur naar Nusa Lembongan

19 november 2014 - Nusapenida, Indonesië

Nusa Lembongan (island voor de kust van Sanur)...Dream Beach Huts...

panorama-foto  Dream Beach 1

...zon-relax time met elkaar...wakker worden van de branding...zwembadje/strandje en vice versa...tukkie met the kids mee doen...island bij scooter verkennen...en verder NIETS doen...panorama mangroves Lembongan

Dream Beach

Tja, wat zeg je over een plek wat zichzelf Dream Beach noemt? Claim op...of overschatting van de 1ste orde?

OK, kom maar op...het is niet voor niets dat we vanuit onze eerder trip naar Bali in 2011, Sil was toen net 9 maanden, deze plek nogmaals aan wilde doen...

Dream Beach dus...

Sil lookin'@sunset Dream Beachfastboat ernaar toe; check&like. Zon, zee & zaligheid; check&like. Vriendelijk&behulpzame mensen; check&like. Mooi hutje aan een prachtige baai; check&like. Infinity pool (2!) met uitzicht op de baai; check&like. Goed eten; check&like. Bijna autovrij island-scooter cross paradise; check&like. You name it; Infinity pool (2!) met uitzicht op de baai; check&like. Mooie kust waar gigantische golfen een oneindig schouwspel met de rotskust blijven spelen; check&like...lijkt wel een droom plekje! Koud bier...lekker en ik ben niet eens gek op bier; check&like!!! U vraagt en wij draaien!!

1 woord: WAUW! Goed gekozen naam dussssss

panorama rollin'waves @ Dream Beach

p.s. echt irritant hor dat dat zwembad water "brak" was... ;)

haven Lembongan 2

Footnote Joyce:

Sil: dit het mooiste huisje (Gardenia Sanur) ooit, heeft zwembad in de tuin. Sil leert met bandjes zwemmen. Okee, zwembad op dreambeach mag er ook wel wezen.

Juna: Nee, waarom…zwemmen alleen als het water warm is. Fenna zit! Leuk hoor die kleine hondjes, bij mama op schoot.

1. Ellen:
    19 november 2014
    Lekker genieten lieve mensen (het ziet er in ieder geval allemaal top uit daar!) . Na jullie drukke trip in Singapore (met veel slaap als ik het zo lees ;)) en de voorbereidingen voor deze hele reis, gun ik het jullie van harte!!!! We wachten geduldig op de nieuwe reisverhalen, jullie hebben nog genoeg tijd om deze te schrijven;)) Liefs xxx
  2. Frans:
    20 november 2014
    Geweldig, geniet er van!
    Wat een ongeloofelijk goed initiatief en een super ervaring.
    Frans
  3. Roos:
    20 november 2014
    Lieverds, wat een heerlijkheid om te zien!! En dit is nog maar het begin.. Wat een geweldige ervaring om zo met elkaar samen te zijn en 'de werdeld' te bekijken en mooie herinneringen te maken, love you all!! Kus
  4. Coby:
    22 november 2014
    Lieve luitjes

Even een berichtje om jullie alvast te feliciteren met de tweede verjaardag van Juna.
    Alvast een gezellige dag met zijn viertjes.Jullie zullen vast wel ergens een vinden.
    Groetjes Coby & Jan
  5. Remco:
    24 november 2014
    al weer meer dan 10 dagen onderweg! Ik hoop dat de rust in jullie weer wat is teruggekeerd....tijd om er nog meer voluit van te genieten!! Grote gunfactor vanuit weesp! ;-)
  6. Pa en ma schouwstra:
    29 november 2014
    Wat zijn jullie aan het genieten. Wat is het daar mooi geniet er van en sla het op jullie harde schijf. Sinterklaas zal Sil en Juna ook nog iets schrijven. Gr. pa en ma
  7. Debby:
    29 november 2014
    Oooh.....wat ziet het er allemaal heerlijk uit op Nusa Lembongan. Geniet geniet! Ik reis via de blog met jullie mee.
    liefs!
  8. Willy:
    30 november 2014
    Jullie moeten eens weten hoe blij we zijn met die mooie foto"s.
    En jullie zo te zien met die twee moppie"s.
    Zo, reizen wij toch ook een beetje mee "Heerlijk". Liefs van ons.