periode voor vertrek - afstrepen van de dagen op de centimeter

8 november 2014 - Amsterdam, Nederland

`Het is ons het laatste periode-tje wel geweest...de HEMA centimeter werd trouw afgestreept en van 50+dagen is de dag van vetrek zichtbaar steeds  dichterbijgekomen: pappa, het duurt nog zoooooooo lang....Sil en de cm

In willekeurige volgorde van chaos, mooiheid en gekheid:

De laatste loodjes met werk wegen altijd (te?)zwaar - bakkelijen met de gemeente over of ons eigen huis nog wel ons woonadres zou zijn...nee, mevrouw huursubsidie en zorgtoeslag krijgen we niet dus welke consequentie dit ambtenaar gedrag weer heeft weet ik ook niet???...- plus-audit op de praktijk halen; goed TEAM work en zeer terecht 100% score - laatste dag creche voor the kids...en ja, Sil ik vind ook dat een jute tasje als afscheidskado een beetje teleurstellend is....- AllSports failliet maar doorstart naar HealthCity....goeie timing: NOT, in emotie veel verdriet echter de toekomst plannen zijn grandioos!! - Sil z'n 'verjaardag's' feest/dag...wat en gezelligheid en te veel cadeaus...- uitslag San dermatoloog mbt basaalcelcarcinoom...niet agressief dus geen zorgen het kan heel goed pas na deze 4 maanden verder worden behandeld - afscheid nemen bestaat niet maar veel mensen willen nog een stukje krijgen...lukt best aardig! Kost af en toe wat energie als je nog even door het geluid heen gaat maar dan heb je ook - Ondertussen worden de "collega's" van AllSports ook nog eens geliquideerd... :( Maar wees gerust er heeft nog geen kogelvrijvest gedragen te worden in het TOP Grand Cafe AllSports...- tijdelijke huurhuisje leeghalen/schoonmaken/opleveren - INPAKKEN en Sil & Juna, na logeerpartijen bij beide opa's&oma's ophalen...

WE'RE ON like Donkey Kong!donkey kong

Dinsdag 11-11-2014, 14:40 Qantas Airways QF8148 met de nieuwe/grootste Airbus A380...Amsterdam-Dubai-Singapore HERE WE COME !!

C u all in maart 2015 weer

BAM! cartoon

Footnote Joyce:

Laat het duidelijk zijn de schrijver van onze familie is Sander. Dat is tenslotte een van de manieren waarop hij uiteindelijk mij versiert heeft. Heel boek/ liefdes verhaal geschreven over onze eerste maanden samen in de tijd dat ik in Thailand (2002) was.

Mijn bijdrage aan deze blog, zal bestaan uit hier een daar een footnote met wat leuke kleine anecdote's / aanvullingen. Om dan maar gelijk te beginnen; ons altijd drukke leven was de periode voor ons vertrek een overtreffende trap. Bovenstaande van Sander was topje van de ijsberg. Naast alles wat er op werk gebeurde, gezondheid Sander, hadden we zo ook alle voorbereidingen van de reis, Naast verhuizen, inentingen, verzekeringen, chrech opzeggen, aanvragen, opnieuw aanvragen, school regelen ,na schoolse, tandarts sil (drama), .......ik kan zo nog wel even doorgaan. Vaak gaan dingen bij ons nooit in een keer goed,....zo moeten we niet 1x naar de tandarts voor sil maar 3x, moesten we niet 1x een chech aanvraag doen maar 4x, zo waren sil geplaatst voor de Notenkraker, bleek hij ineens in een heel ander pland te worden geplaatst omdat er geen plek was.....conclusie: hard werken, maar uiteindelijk is veel op zijn pootjes terecht gekomen, rest wacht tot na onze reis...maar nu eerst op REIS. WE GAAN, KAN HET EIGENLIJK NIET GELOVEN.

1. Marco en Willy christenhuis:
    10 november 2014
    Maandag avond 10 november en bijna klaar voor de grote reis naar Australië. Wij hopen, dat jullie een fantastische vakantie hebben en veel mooie en bijzondere dingen kunnen gaan zien. Geniet ervan en kom over 4 maanden weer gezond naar huis. Laat zo nu en dan wel wat van jullie horen en zien, want wij zullen jullie missen. Heel veel plezier. Opa en Oma Huizen.
  2. Marjolein:
    11 november 2014
    Lieve schatten,

Goede reis! Als je wielen van de grond komen ligt alles van de afgelopen weken in Nederland en daar blijft het lekker 4 maanden liggen.
    Geniet van de mooie maanden die voor jullie liggen

Dikke kus van ons allen
  3. Sabrine:
    11 november 2014
    Nou als jullie dat vooraf allemaal al hebben gehad. Kan het niet anders dan dat de reis vlekkeloos verloopt. Heel veel plezier en geniet vooral.

Veel liefs Sabrine
  4. Ton:
    13 november 2014
    Had ik al gezegd dat ik jaloers ben? Bij deze. Met All-Spo... Health City komt het vast goed en die liquidaties blijven ook gewoon doorgaan: kortom geniet daar want hier hobbelt het ook verder. Veel plezier en genietze. Schiet die geheugenkaart vol :o) Kus
  5. DeDijkjes:
    13 november 2014
    Hé hoi. Poeh hé wat een verhaal al meteen bij vertrekken :-(( Maar daar gaan we pas verder over praten als jullie terug zijn:-))) Nu liggen jullie natuurlijk te bakken in de zon, te spartelen in het zwembad en te genieten van een cocktail. Heerlijk, hoop dat het ook écht zo is! Hoeveel massages heb je al gehad? Toch minstens elke dag 1!!! Gaan wij hier nog even lekker werken XXXX
  6. Ingrid:
    13 november 2014
    Hoi lieverds, wat een verhaal al! Heel veel plezier en we zullen volgen wat jullie allemaal meemaken (zo zijn we ook een beetje op reis :) ). Jullie zijn nu al 2 dagen 'weg' en we hopen dat het allemaal helemaal te gek is!! ENJOY!!
    Dikke kussen!
  7. Laura:
    15 november 2014
    wat een hectiek nog zo vlak voor vertrek.... Nu ergens op weg naar de andere kant van de wereld. Wat een plannen! Geniet met elkaar van deze geweldige reis :-)!! x
  8. Berry:
    16 november 2014
    The world is a book and those who do not travel, read only one page. Have Fun!